Materiał prasowy, 16.02.2021 r.Finanse w związku, czyli czy potrafimy rozmawiać ze swoją „drugą połówką”o pieniądzach?Według niektórych wspólny kredyt wiąże dwójkę ludzi bardziej niż przysięga małżeńska. Chy
PKO Bank Polski wyemitował kolejną transzę 3-miesięcznych obligacji dyskontowych na kwotę 700 mln złotych, w ramach otwartego w czerwcu tego roku programu emisji obligacji własnych na rynku krajowym.Emisja miała charakter niep
Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst opublikowała wyniki najnowszego raportu o rynku reklamy kontekstowej w 2011 roku. Na podstawie badania Adkontekst, uwzględniając jednocześnie wyniki IAB AdEx można wywnioskować, że rynek rek
Informacja prasowaWarszawa, 5.06.2018 r.Telematyka przyszłością transportu?W ostatnich latach firmy transportowe zmagają się z rosnącymi obowiązkami administracyjnymi i coraz większą konkurencją na rynku. Dlatego też stal
materiał prasowygrudzień 2020Pandemia nie zniechęci konsumentów do tego, by kupić w tym roku prezenty świąteczne. Według raportu Deloitte sprzedaż e-commerce w okresie od listopada do stycznia może wzrosnąć nawet do 35 pr
Już ponad 340 tys. zaświadczeń o niezaleganiu w opłacaniu składek wydał ZUS swoim klientom od ręki. Tylko w marcu przedsiębiorcy odebrali na cito blisko 50 tys. takich zaświadczeń. Właśnie minął rok od czasu gdy Zakład
Do nowych biurowców Olivia Business Centre, przy ul. Grunwaldzkiej w Gdańsku mogą się wprowadzać najemcy. Inwestor dostał pozwolenie na użytkowanie budynków Olivia Point i Olivia Tower.Tym samym do trzech (siedem docelowo) wzr
Miniony tydzień przyniósł kontynuację wzrostów głównych indeksów. WIG zyskał 1,6%, amerykański S&P500 +0,4%, a niemiecki DAX +2,6%. Z wybranych rynków wschodzących dość silnie wzros
To już pewne – program dopłat z NFOŚiGW ruszy w 2013 r. i potrwa do 2018 roku, a jednorazowe wsparcie dla osób budujących mieszkanie będzie niemal dwukrotnie większe niż zapowiadano i wyniesie do 50 tys. zł brutto dla
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie