Bank BGŻ zmienił system bankowości internetowej dla firm eBGŻ Firma. Celem wprowadzonych zmian było stworzenie bardziej przyjaznego, przejrzystego i nowoczesnego systemu transakcyjnego z nową wizualizacją graficzną.W efekcie m
Warszawa, 3 września 2017Firmy coraz częściej korzystają z usług podwykonawców – informatyków, prawników, księgowych oraz innych specjalistów. W takich sytuacjach nie da się uniknąć przekazania danych osobowych na zew
Informacja prasowa21/05/2018Nowej generacji rozwiązania napędzają rozwój rynku monitorowania wydajności aplikacji Monitoring wydajności aplikacji i sieci to rynek, który zdaniem firmy Gartner w 2020 roku osiągnie war
Produkcja przemysłowa spowolniła w lutym do 4,6 proc. wobec 7,9 proc. w styczniu, natomiast po uwzględnieniu efektów „sezonowych” wskaźnik wyniósł 6 proc. – Przemysłowi nie pomógł ani jeden
Analitycy Domu Inwestycyjnego BRE Banku podtrzymują pozytywną prognozę dla rynku akcji w całym pierwszym półroczu 2012 roku. Jak napisali w comiesięcznym przeglądzie strategii inwestycyjnej, marzec będzie miesiącem
W dniu 3 lipca 2012 podpisany został list intencyjny pomiędzy Wind Mobile a wydawnictwem Bauer, dotyczący współpracy w ramach Open Ringback.Poprzez swoje media Bauer będzie odpowiedzialny za zapewnienie skutecznej kom
Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: „Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.” – Pomysł kampanii zbudowa
Jak wynika z analizy serwisu Chwilowo.pl, pożyczki pozabankowe przestają być produktami niszowymi skierowanymi wyłącznie do osób bez zdolności kredytowej czy o problematycznej historii finansowej. W minionym roku w serwisie Chwi
Dopłaty do kredytów mieszkaniowych – faktyczna pomoc czy kpina?autorem artykułu jest Tomasz BarWraz z nowym rokiem powrócił nieco zapomniany temat dopłat do kredytów mieszkaniowych. O sprawie zaczęło być głośno w paźdz
W poniedziałek 25 lutego br. rusza nowa kampania reklamowa AC w PZU. Jej bohaterem będzie Kapitan Nostres. Symbolizuje on spokój, jaki daje klientowi ubezpieczenie w PZU. Celem kampanii będzie poinformowanie klientów, że posiadaj