Idą zmiany w JPK: nowa struktura i kary finansowe za błędyPiotr Ciszewski, ekspert podatkowy w firmie inFakt, oferującej nowoczesne rozwiązania księgoweJuż od 1 lipca 2019 roku struktura JPK_VAT oraz deklaracje VAT mogą zosta
Warszawa, 18.05.2018 r.Informacja prasowa RODO – prawo dostosowane do wielkości przedsiębiorstwaZmiany w zakresie ochrony danych osobowych, które zaczną obowiązywać już za kilka dni, dotyczą wszystkich firm. Europejskie r
Informacja prasowa19/03/2020Domeny.pl: przybywa miejsc w sieci nawiązujących do koronawirusa, wielu z nich lepiej unikaćLawinowo wzrosła liczba domen ze słowami „covid” i „virus”Liczba rejestracji
Już po raz trzeci firma doradcza Ernst & Young będzie Partnerem Forum Ekonomicznego oraz Partnerem Forum Ochrony Zdrowia, które jest miejscem debaty nad obecną i przyszłą sytuacją w ochronie zdrowia w Polsce i w Europi
System ArtBrick:Święty Graal inwestoraLista jego zalet wygląda jak lista życzeń statystycznego inwestora: szybkość realizacji, trwałość i bezpieczeństwo materiału, a dodatkowo podniesienie prestiżu inwestycji przez nada
Ponad 10 proc., tyle w 2011 roku wyniosła stopa zwrotu z inwestycji w złoto, to więcej o 2 p. p. niż w przypadku ropy i ponad dwa razy tyle, ile zarobili w tym czasie klienci, którzy kupili bony skarbowe. Teraz …
15-11-2017 | 11:25 | WarszawaW pojęciach smart data, data mining, Business Intelligence zawierają się przyzwyczajenia, upodobania i potrzeby konsumenckie – dane nas wszystkich. Od ich umiejętnego wykorzystania zależy, czy stani
Warszawa, 22 grudnia 2017 r.7 symptomów kryzysu w firmiePomimo rosnącego optymizmu polskiego sektora MŚP i zadowalających danych płynących z rynku kryzysy w firmach zdarzają się i będą mieć miejsce również w przyszłoś
Notowana na NewConnect Spółka Wind Mobile opublikowała wyniki za czwarty kwartał 2011. Zgodnie z zapowiedziami Zarządu w całym roku 2011 spółka wypracowała zysk netto na poziomie 2.3 miliona złotych, co st
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�