Prognozy ekspertów Vertiv: usługi centrów danych w 2021 roku nabiorą krytycznego znaczeniaWśród kluczowych trendów obserwowanych w cyfrowym ekosystemie znalazły się znacznie przyspieszona digitalizacja przedsiębiorstw oraz w
Startupy z portfolio HardGamma dostaną wsparcie promocyjne na rynkach azjatyckichFundusz HardGamma Ventures został partnerem azjatyckiej platformy online SGE.io, która pomoże w promocji projektów związanych z funduszem w Azji, j
materiał prasowy8 października 2019Brexit – niezależnie czy będzie uporządkowany, czy tzw. „twardy”, znacząco odmieni relacje handlowe między Wielką Brytanią a krajami UE. O skutkach najważniejszej secesji minionych l
Komunikat prasowy Kraków, 18 sierpnia 2020 r.MedApp podsumowuje II kwartał 2020 rokuMedApp S.A., polska spółka technologiczno-medyczna specjalizująca się w sztucznej inteligencji, mieszanej rzeczywisto�
Warszawa, 29 września 2017 r.Polscy przedsiębiorcy jako jedyni w Europie pozytywnie oceniają szansę na poprawę swojej sytuacji gospodarczej w najbliższym czasie – wynika z badania Global Business Monitor opracowanego na zlecen
Data publikacji: 2015-01-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: THERMATEX Varioline – elegancko i ekonomicznieKategoria: BIZNES, FirmaElegancki sufit o fakturze drewna lub metalu, a może z innym, dowolnym wzorem? Wszystko w je
Informacja prasowaWarszawa, 23.03.2021 r.„hop&shop” – rabaty wskakują same dla klientów 12 tysięcy małych sklepówNowy program lojalnościowy w aplikacji mobilnej dla handlu tradycyjnegoRuszył nowy ogólnopolski pro
Klienci mBanku, którzy za niezrealizowane zakupy zapłacili kartą, mogą liczyć na zwrot pieniędzy. Takie rozwiązanie może być pomocne na przykład w sytuacji bankructwa biura podróży. Transakcje realizowane karta
28 października 2012 odbyła się kolejna edycja państwowego egzaminu na Maklera Papierów Wartościowych oraz I etap egzaminu na doradcę inwestycyjnego. Najprawdopodobniej to jedna z ostatnich możliwości zdobycia, przed planowan�
Rainbow Tours oprócz sukcesywnej rozbudowy sieci sprzedaży w postaci salonów własnych nie zapomina i stale poprawia wyniki sprzedażowe i jakościowe swojego call center. W okresie od stycznia do października teg