Wypadki, kradzieże i awarie to miliardowe straty dla firm –ograniczyć je mogą inteligentne systemy wideoWarszawa, 8 stycznia 2019 – W latach 2015–2017 w co trzeciej firmie doszło do wypadku w pracy . W pierwszym półroczu
Data publikacji: 2015-05-07, 09:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PEPEES liczy na wzrost eksportu i zysków w 2015 roku. Spółce sprzyjają dopłaty do plantacji ziemniaków skrobiowychKategoria: INWESTOR, , skrobia, ziemnia
Rozwijanie infrastruktury energetycznej, wzrost wymiany handlowej i pogłębienie współpracy w ramach Grupy Wyszehradzkiej oraz stymulowanie rozwoju gospodarczego, to główne tematy pierwszej konferencji w ramach EEC Roadshow. Forum
Data publikacji: 2018-04-04, 06:25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polska branża transportowa niedoinwestowana. Na innowacje technologiczne firmy wydają znacznie mniej niż w Europie ZachodniejKategoria: BIZNES, , trasport,
PKO Bank Polski wyemitował kolejną transzę 3-miesięcznych obligacji dyskontowych na kwotę 700 mln złotych, w ramach otwartego w czerwcu tego roku programu emisji obligacji własnych na rynku krajowym.Emisja miała charakter niep
84% dyrektorów ds. bezpieczeństwa przewiduje wzrost liczby cyberatakówWarszawa, 09.09.2019 Fortinet, globalny dostawca rozwiązań cyberochronnych, wspólnie z wydawnictwem Forbes Insights zaprezentował raport „Trudne wybory: Ja
Nawet małe firmy wykonują co miesiąc średnio do 50 przelewów bankowych. Aby ułatwić przedsiębiorcom nie tylko samą operację, ale także zarządzanie tym obszarem finansów firmy i kontrolę nad dokumentami z nim z
Rok 2012 rozpoczęliśmy bardzo dobrze. Indeks WIG wzrósł o 9%. Pozostałe rynki wschodzące również radziły sobie dobrze. Indie zyskały 13%, Turcja wzrosła o 12%, a notowania na węgierskim rynku podskoczyły o 11%.
Dlaczego firmy produkcyjne wchodzą do Polski mimo COVID-19 i wojny w Ukrainie? Komentarz Jana Kamoji-Czapińskiego, Dyrektora w dziale Business Consulting, Strategic Advisory CEE, ColliersWARSZAWA, 31 sierpnia 2022 r. – Relatywnie
materiał prasowygrudzień 2020Pandemia nie zniechęci konsumentów do tego, by kupić w tym roku prezenty świąteczne. Według raportu Deloitte sprzedaż e-commerce w okresie od listopada do stycznia może wzrosnąć nawet do 35 pr