Warszawa, 18.01 2018 r.Autor: prof. Konrad Świrski, Prezes Transition Technologies S.A.To był wyjątkowy rok w branży ITW ubiegłym roku zawirowań na rynku IT było wiele. Stagnacja w przetargach na informatyzację instytucji p
BRE Bank obsługuje obecnie ponad 3000 klientów międzynarodowych, z czego połowa to firmy z Niemiec. Odpowiadając na ich zapotrzebowanie bank uruchomił w ramach usług rynków finansowych German Desk – czyli profesjonalną obsł
Nowe przepisy o kasach fiskalnych – jakie zmiany czekają na przedsiębiorców?Marta Serafin, doradca podatkowy w firmie inFaktOd 1 maja 2019 obowiązują nowe przepisy w zakresie kas fiskalnych. Urządzenia z elektronicznym oraz p
Komunikat prasowy Kraków, 18 sierpnia 2020 r.MedApp podsumowuje II kwartał 2020 rokuMedApp S.A., polska spółka technologiczno-medyczna specjalizująca się w sztucznej inteligencji, mieszanej rzeczywisto�
Informacja prasowa Warszawa, 12.10.2017 r.Istniejąca od 2014 roku Państwowa Inspekcja Bezpieczeństwa Transportu Lądowego Ukrainy dopiero 20 czerwca br. otrzymała prawo do przeprowadzania kontroli na drogach. Wszystko wskazuje na
Social commerce – nowe pole rywalizacji e-sklepów Warszawa, 23 lutego 2021 – Dwie godzinny dziennie – tyle w mediach społecznościowych spędza średnio polski internauta. Firmy mają więc sporo czasu na przekonanie go do zak
Leasing samochodów w Polsce – okres spłaty od 4 do 6 lat i nie więcej niż 20% wkładu własnegoWedług analizy Oferteo.pl przedsiębiorcy zainteresowani leasingiem samochodów w 2021 roku częściej poszukiwali pojazdów uż
mBank proponuje 18-miesięczną lokatę strukturyzowaną, dzięki której klienci indywidualni mogą zarobić nawet 16,5 proc. na wzroście kursu akcji największych spółek z sektora nowych technologii notowanych na NASDA
28 października 2012 odbyła się kolejna edycja państwowego egzaminu na Maklera Papierów Wartościowych oraz I etap egzaminu na doradcę inwestycyjnego. Najprawdopodobniej to jedna z ostatnich możliwości zdobycia, przed planowan�
Rainbow Tours oprócz sukcesywnej rozbudowy sieci sprzedaży w postaci salonów własnych nie zapomina i stale poprawia wyniki sprzedażowe i jakościowe swojego call center. W okresie od stycznia do października teg