Informacja prasowa – PolitanPaździernik 2017Biznesowy savoir-vivre podczas rozmowy kwalifikacyjnej –sztuka dla każdego z nasNiezależnie od zajmowanego stanowiska i branży, w której pracujemy, biznesowa sytuacja, jaką
Banki detaliczne z grupy BRE rozpoczynają zapisy na 12-miesięczną lokatę strukturyzowaną „Mistrzowie Parkietu”, której aktywem bazowym jest kontrakt terminowy na WIG20. Produkt umożliwia osiągnięcie zysku w wysokości nawe
Prognozy ekspertów Vertiv: usługi centrów danych w 2021 roku nabiorą krytycznego znaczeniaWśród kluczowych trendów obserwowanych w cyfrowym ekosystemie znalazły się znacznie przyspieszona digitalizacja przedsiębiorstw oraz w
Informacja prasowa Warszawa, 23.01.2018 r. Komisja Europejska chce ujednolić przepisy dla pracowników delegowanych w całej UEPrzewodniczący Komisji Europejskiej, Jean-Claude Juncker, w podsumowaniu 2017 roku, przedstawił propoz
Ericsson odnowia i rozszerza kontrakt Managed Services z NetiąCzteroletnia umowa Managed Services dotyczy utrzymania i zarządzania sieciami telekomunikacyjnymi oraz wsparcia w dostarczaniu usług190 pracowników Netii zostan
Wniosek o dopłaty bezpośrednie – podstawowe informacje.autorem artykułu jest Bartosz ChmielewskiSkładając wniosek o dopłaty bezpośrednie należy pamiętać, że aby uzyskać pieniądze, trzeba posiadać działki rolne o łą
Data publikacji: 2017-01-19, 07:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Produkty Klasztorne po przejęciu Dazumi chcą podwoić przychody i myślą o akwizycjachKategoria: INWESTOR, , Dazumi, Produkty Klasztorne, Stoppoint, Stacja
Robert Sokołowski, Dyrektor Generalny, Proama: Miniony rok obfitował w wiele fascynujących wydarzeń w ubezpieczeniach majątkowych. Będą one miały wpływ na ten sektor również w kolejnych latach. 1. Największe wydarzenie
Informacja prasowa03/02/2020Przeglądarka Edge uruchomiła, a Chrome wkrótce uruchomi domyślne blokowanie plików cookies. Oznacza to wielkie zmiany dla wydawców stron i reklamy internetowejW ciągu 2 lat nas
Warszawa, 11 lutego 2020 r.Sztuczna inteligencja dopuszczona do głosuBoty szturmem zdobywają obsługę klientaSztuczna inteligencja szturmem wdziera się w coraz to nowe dziedziny naszego życia. Już 90 % Polaków dostrzega obecn