12 maja br. swoją kulminację miał jeden z największych projektów marketingowych prowadzonych w tym roku Polsce – odświeżenie marki PZU. Teraz, ponad 5 miesięcy po tym wydarzeniu przyszedł czas na podsumowanie i ocenę skutec
Netia zawarła z Agencją Rynku Rolnego kontrakt na uruchomienie i utrzymanie sieci transmisji danych pomiędzy centralą klienta i jego kilkunastoma oddziałami. Umowa podpisana została na trzy lata. To już kolejny tego typu sukces
Polska w UE jest już od jakiegoś czasu, tymczasem nadal napływa mniej niż jest to przewidziane, wniosków potrzebnych do dopłat. Każdego roku powstają nowe programy, które dają szanse przedsiębiorcom, ale w dużej mierze urz�
Data publikacji: 2014-09-05, 09:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: P. Szeliga (Grupa Boryszew): Druga połowa 2014 r. będzie dużo lepsza od pierwszej. Pracujemy nad trzykrotnym wzrostem rentowności w segmencie automotiveKat
Wystarczy niewielki podmuch, aby strefa euro rozpadła się jak domek z kart. Spośród wielu scenariuszy przyszłych wypadków najbardziej prawdopodobny wydaje się ten, w którym główną rolę odgrywa Europe
Warszawa, 22 marca 2021r.Bezpieczny Skarbiec: 20 procent skrytek wynajętychNiesłabnący popyt na złoto inwestycyjne wzmaga zainteresowanie skrytkami depozytowymiZłoto, biżuteria, dyski pamięci, a nawet złote siodło są prz
mBank wprowadza promocję, dzięki której klienci kupujący bilety lotnicze LOT-u zapłacą o 20 proc. mniej. Wystarczy za kupowany on-line bilet zapłacić kartą kredytową mBanku.– Polacy latają coraz chętniej, w zes
Warszawa, 12 lutego 2018 r.Działalność eksportową w Polsce prowadzi ponad ¼ badanych przedsiębiorców w 14. fali badania Bibby MSP Index przeprowadzonego cyklicznie przez firmę faktoringową Bibby Financial Services. Raport pok
Informacja prasowa Warszawa, 12.10.2017 r.Istniejąca od 2014 roku Państwowa Inspekcja Bezpieczeństwa Transportu Lądowego Ukrainy dopiero 20 czerwca br. otrzymała prawo do przeprowadzania kontroli na drogach. Wszystko wskazuje na
ING Bank Śląski został po raz trzeci wyróżniony przez konsumentów „Godłem Jakości Obsługi”. W rankingu Jakość Obsługi Klientów 2012 ING Bank Śląski zajął trzecie miejsce w kategorii banki oraz znalazł się na liś