28 października 2012 odbyła się kolejna edycja państwowego egzaminu na Maklera Papierów Wartościowych oraz I etap egzaminu na doradcę inwestycyjnego. Najprawdopodobniej to jedna z ostatnich możliwości zdobycia, przed planowan�
Data publikacji: 2014-10-16, 09:00Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wzrasta ryzyko osłabienia złotego. EBC może uratować kurs przed skutkami działań FedKategoria: INWESTOR, , złoty, EBC, Fed, skup ABS, skup aktywów, ryn
PrestaShop − wiodąca platforma e-commerce otwiera polski oddział z Matthieu Bondu na czeleWarszawa, 19 marca 2021 – PrestaShop – najczęściej wybierana w Polsce platforma e-commerce – powołuje lokalny oddział odpowiedzial
Warszawa, 23.07.2018 r.Informacja prasowa Za naruszenie istotnych przepisów ochrony danych osobowych RODO przewiduje grzywnę do 20 mln EUR, a w przypadku przedsiębiorstwa – do 4% całkowitego światowego obrotu z poprzedniego ro
Innowacja dzięki edukacji –3500 godzin szkoleń o 5G dla startupów i zakładów przemysłowychTechnologia 5G umożliwi rozwój nowych usług, ekosystemów i nowych źródeł przychodów dla polskich firm. Jednak jeśli chcemy
Warszawa, 25 lutego 2021 r.Informacja prasowa„Office to go” i elastyczne rozwiązania. Tak zmienia się rynek biurowyMiniony rok wywrócił do góry nogami niemal każdy aspekt naszego życia. Ogromne zmiany można także zaobse
Po zeszłorocznym otwarciu dwóch nowych fabryk, koncern 3M wraca do Wrocławia z kolejnymi inwestycjami. Rozwój tamtejszych zakładów ma kosztować 125 mln złotych i zagwarantować zatrudnienie dla co najmniej 80 nowych pracownikó
W sierpniu roczny wskaźnik inflacji obniżył się do 3,8 proc. z 4,0 proc. Spadek inflacji był zgodny z oczekiwaniami analityków.– Podobnie jak przed miesiącem zasadniczym powodem obniżenia się wskaźnika były niższe ce
Warszawa, 15.11.2018 r.Informacja prasowa Prowadzenie biznesu wiąże się z przechowywaniem wielu dokumentów, w tym tych zawierających dane osobowe. W I kwartale 2018 roku liczba pracujących wynosiła 16 344 tys. – wynika z dan
Profesjonalizm, uprzejmość i zaangażowanie pracowników Call Center, a dodatkowo najkrótszy czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Te czynniki przesądziły o kolejnym zwycięstwie PKO Banku Polskiego w badaniu telefonicz