Wdrożenie systemu e-wniosków w Raiffeisen Bank Polska S.A.Jak zbudować formularz w 1 dzień? Jak testować landing pages z różnymi wersjami e-wniosków? Czy możliwe jest nieinwazyjne wkomponowanie się w infrastrukturę IT? Czy
Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst opublikowała wyniki najnowszego raportu o rynku reklamy kontekstowej w 2011 roku. Na podstawie badania Adkontekst, uwzględniając jednocześnie wyniki IAB AdEx można wywnioskować, że rynek rek
Data 29 09 2020e-bankowość dostępna całą dobę dzięki centrom danychGDAŃSK – Aż 65% Polaków dokonuje płatności przez internet. Z urządzeń mobilnych wykonywanych jest już średnio ponad 86 mln transakcji miesięcznie.
Sektor ICT odpowiada za 1,4% światowej emisji dwutlenku węgla, ale ma możliwość 15% redukcji w innych sektorach, takich jak energetyka, przemysł czy transport. Jeśli sieć 5G zostanie wdrożona w taki sam sposób, jak poprzednie
mBank odsłania kolejne elementy projektu bankowości elektronicznej 3.0. Na zakończonej właśnie konferencji Finovate w Londynie, zespół banku otrzymał wyróżnienie „Best of Show”, przyznawane najbardziej innowacyjnym projek
Informacja prasowa, Warszawa, luty 2021Rusza oferta akcji producenta medycznej marihuany Crowdfundingowa emisja CanPoland SA wystartuje już 9 lutegoKwotę 4,4 mln zł chce pozyskać od inwestorów społecznościowych łódzka firma
Warszawa, 21 stycznia 2021 r.KOMUNIKAT PRASOWYBank Pocztowy uruchamia specjalną ofertę dla emerytów Bank Pocztowy wprowadził nową ofertę promocyjną – kredyt dedykowany emerytom. Kredyt przeznaczony jest dla klientów in
Prokrastynacja a ubezpieczenia na życie – czy szukamy wymówek?Zaległości, napięte terminy i zbyt dużo zajęć w jednym czasie to często efekt odkładania na później. Niektórzy mogą uznać, że takie osoby są po prostu le
Warszawa, 06.07.2018 r.W pierwszej połowie roku weszło w życie pięć ustaw dotyczących działalności gospodarczej, składających się na tak zwaną Konstytucję Biznesu. Ich celem jest przede wszystkim zreformowanie i uproszcze
Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUSBlisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38% �