Data publikacji: 2015-10-28, 06:55Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biznes coraz bardziej zainteresowany Afryką. W Warszawie ruszyły pierwsze w Europie Środkowej biznesowe studia afrykanistyczneKategoria: BIZNES, , Afryka, i
Warszawa, 3 września 2017Firmy coraz częściej korzystają z usług podwykonawców – informatyków, prawników, księgowych oraz innych specjalistów. W takich sytuacjach nie da się uniknąć przekazania danych osobowych na zew
3M to jeden z najbardziej pożądanych pracodawców 2012 w opinii specjalistów i menadżerów w kategorii „produkcja przemysłowa”. W trzeciej edycji rankingu Antal International firma zajęła prestiżowe drugie miejsce. „Na
Bank BGŻ zmienił system bankowości internetowej dla firm eBGŻ Firma. Celem wprowadzonych zmian było stworzenie bardziej przyjaznego, przejrzystego i nowoczesnego systemu transakcyjnego z nową wizualizacją graficzną.W efekcie m
mBank wprowadza promocję, dzięki której klienci kupujący bilety lotnicze LOT-u zapłacą o 20 proc. mniej. Wystarczy za kupowany on-line bilet zapłacić kartą kredytową mBanku.– Polacy latają coraz chętniej, w zes
Popularne aplikacje na celowniku cyberprzestępcówAnalitycy z laboratorium FortiGuard firmy Fortinet odkryli w ostatnim czasie niebezpieczne luki w programie Adobe Photoshop oraz trojana zaszytego w plikach Microsoft Word.Podatnośc
5 lutego 2013 r. Rada Nadzorcza Banku BPS S.A. powołała dr Krzysztofa Kokota do Zarządu Banku obecnej kadencji i odwołała Aleksandra Trojanowicza ze stanowiska Wiceprezesa Banku. Od 15 lutego br. dr Krzysztof Kokot obejmie stanowi
Budowanie strategii firmy to obowiązek, nie fanaberia. Sprawdź dlaczego.W biznesie nasz „apetyt” na prostotę nie powinien przeważać nad potrzebą dokładności. Zwłaszcza gdy w grę wchodzi przyszłość firmy. W świecie, w
Mimo, że ceny mieszkań spadają, nie przekłada się to na ich sprzedaż. Zaostrzone procedury spowodowały, że o kredyt hipoteczny jest znacznie trudniej, niż kiedyś. – Nie oznacza to jednak, że z bankami nie można negocj
Profesjonalizm, uprzejmość i zaangażowanie pracowników Call Center, a dodatkowo najkrótszy czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Te czynniki przesądziły o kolejnym zwycięstwie PKO Banku Polskiego w badaniu telefonicz