Informacja prasowa – PolitanPaździernik 2017Biznesowy savoir-vivre podczas rozmowy kwalifikacyjnej –sztuka dla każdego z nasNiezależnie od zajmowanego stanowiska i branży, w której pracujemy, biznesowa sytuacja, jaką
Informacja prasowaWarszawa, 16 października 2019 r.Polacy na tropie urodzinowych prezentów*Wyniki ankiety PAYBACK Opinion PollUrodziny to wyjątkowy dzień w roku. Dla jednych jest to świetna okazja, by spotkać się z najbliżs
Zasilacz UPS pomoże bezpiecznie przechowywać szczepionki przeciw COVID-19Według danych Światowej Organizacji Zdrowia aż 50% różnych szczepionek rocznie marnuje się z powodu niewłaściwego przechowywania, związanego m.in. z p
Data publikacji: 2014-09-23, 06:35Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W latach 2016-2017 kumulacja projektów z nowej unijnej perspektywy. Mogą być problemy z zasobami: pracownikami, materiałami, wykonawcamiKategoria: BIZNES,
MSP odgrywają kluczową rolę w gospodarce Polski. Stanowią 99,8 proc. wszystkich przedsiębiorstw. Wytwarzają one PKB na poziomie 47,6 proc.. W porównaniu z najwyżej rozwiniętymi państwami europejskimi Polskę dzieli duży dy
Data publikacji: 2015-01-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: THERMATEX Varioline – elegancko i ekonomicznieKategoria: BIZNES, FirmaElegancki sufit o fakturze drewna lub metalu, a może z innym, dowolnym wzorem? Wszystko w je
mBank wprowadza promocję, dzięki której klienci kupujący bilety lotnicze LOT-u zapłacą o 20 proc. mniej. Wystarczy za kupowany on-line bilet zapłacić kartą kredytową mBanku.– Polacy latają coraz chętniej, w zes
Warszawa, 23.07.2018 r.Informacja prasowa Za naruszenie istotnych przepisów ochrony danych osobowych RODO przewiduje grzywnę do 20 mln EUR, a w przypadku przedsiębiorstwa – do 4% całkowitego światowego obrotu z poprzedniego ro
Warszawa, 15 grudnia 2017 r. Okres przed Bożym Narodzeniem to jeden z najniebezpieczniejszych w ciągu całego roku – mówi ekspert z Fundacji Wiedza To Bezpieczeństwo. W ten wyjątkowy dla wielu z nas czas szczególnie aktywni s
Profesjonalizm, uprzejmość i zaangażowanie pracowników Call Center, a dodatkowo najkrótszy czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Te czynniki przesądziły o kolejnym zwycięstwie PKO Banku Polskiego w badaniu telefonicz