Wojciech Borowski – CEO Grupy Euro RSCG Poland – został wybrany przewodniczącym Rady Nadzorczej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Wyboru dokonano podczas Walnego Zebrania Członków SAR i ZAR, w dniu 18
Data publikacji: 2016-02-15, 06:50Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rosną inwestycje Bakallandu w rozwój produkcji i poprawę efektywności pracownikówKategoria: INWESTOR, , Bakalland, bakalie, produkcja, dystrybucja, inwest
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego(ERDF – European Regional Development Fund) Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego powstał w 1975. Jest to reakcja na coraz większe rozbieżności w rozwoju regionów (spowodowane kryzy
1% dla Fundacji to realna pomoc i piękny dowód zaufania społecznegoW Polsce istnieje ponad 7 tysięcy organizacji pożytku publicznego, czyli podmiotów, mających na celu pomoc najbardziej potrzebującym. Jesień to czas podsumowa
Będą opóźnienia w zwrocie nadpłaconego podatku. Wciąż nie ma możliwości rozliczania PIT-36 przez internetPrzedsiębiorcy, którzy planują rozliczenie z fiskusem za 2020 rok drogą elektroniczną, mogliby otrzymać zwrot nadp
KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 20.01.2020JUŻ OD LUTEGO WCHODZI W ŻYCIE MAŁY ZUS PLUSJuż od 1 lutego 2020 roku zacznie obowiązywać Mały ZUS Plus, dzięki któremu poszerzy się grono przedsiębiorców, którzy będą mogli płaci�
Informacja prasowa15/03/2018Za sprawą polskiej firmy Passus SA testy aplikacji internetowych staną się dużo łatwiejszeAppStresser – nowe narzędzie do automatyzacji testów aplikacji wwwJuż niedługo będzie można
Data publikacji: 2014-09-05, 09:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: P. Szeliga (Grupa Boryszew): Druga połowa 2014 r. będzie dużo lepsza od pierwszej. Pracujemy nad trzykrotnym wzrostem rentowności w segmencie automotiveKat
Łódź, 21 września 2020 r.Informacja prasowaAtlas konsekwentnie działa na rzecz zrównoważonego rozwojuAtlas, wiodący producent materiałów budowlanych, konsekwentnie działa na rzecz zrównoważonego rozwoju. Oznacza to, że
Agora w ramach podjętej z firmą Admeld współpracy będzie oferować reklamodawcom możliwość automatycznego zakupu powierzchni reklamowej m.in. podczas przetargów odbywających się w czasie rzeczywistym (Real Time B