Warszawa, 18 września 2019INFORMACJA PRASOWA500+ na pierwsze dziecko – na co rodzice przeznaczają uzyskane środki?Zdecydowana większość przeznaczy dodatkowe środki przede wszystkim ogólnie na dziecko i jego edukację15% r
Informacja prasowa Radzyń Podlaski, 7 stycznia 2020 r. Plantwear, producent drewnianych akcesoriów lifestylowych, zaktualizował prognozę wyników na 2019 r. w oparciu o dane sprzedażowe za IV kwartał. Zgodnie z szacunkami przych
Warszawa, 28 sierpnia 2017INFORMACJA PRASOWAZły stan techniczny najczęstszą przyczyną wymiany samochodów firmowych w sektorze MŚP. W ponad połowie z niemal 2 milionów polskich przedsiębiorstw z sektora MŚP samochody służ
Warszawa, 21 grudnia 2020 r.KOMUNIKAT PRASOWYBANK POCZTOWY OSTRZEGA: Bądź czujny w czasie zakupów internetowychOkres przedświąteczny to czas wzmożonej aktywności przestępców działających w świecie online. Dane pokazują,
Od 1 stycznia Urząd Skarbowy nie przyjmie PIT, CIT i VAT na dotychczasowe rachunki Od nowego roku wpłaty do Urzędu Skarbowego będą dokonywane na nowe mikrorachunki podatkowe. Będzie to dotyczyło nie tylko osób prowadzących dz
Data publikacji: 2015-02-06, 06:45Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polski rynek nieruchomości komercyjnych na celowniku inwestorów. W ubiegłym roku wartość transakcji wyniosła 3 mld euroKategoria: BIZNES, , Colliers Inte
Michał Kobosko, redaktor naczelny Bloomberg Businessweek Polska, otrzymał w czwartek Konfederatkę – Przyjaciel Pracodawcy 2011.Naczelny BBWP został nagrodzony za konsekwencję w pracy dziennikarskiej, umiejętność wsłuchi
Warszawa, 29 września 2017 r.Polscy przedsiębiorcy jako jedyni w Europie pozytywnie oceniają szansę na poprawę swojej sytuacji gospodarczej w najbliższym czasie – wynika z badania Global Business Monitor opracowanego na zlecen
15-11-2017 | 11:25 | WarszawaW pojęciach smart data, data mining, Business Intelligence zawierają się przyzwyczajenia, upodobania i potrzeby konsumenckie – dane nas wszystkich. Od ich umiejętnego wykorzystania zależy, czy stani
Social commerce – nowe pole rywalizacji e-sklepów Warszawa, 23 lutego 2021 – Dwie godzinny dziennie – tyle w mediach społecznościowych spędza średnio polski internauta. Firmy mają więc sporo czasu na przekonanie go do zak