Pocztowe Konto Nestor zwyciężyło w rankingu na najtańsze konto dla Klientów – tradycjonalistów.Eksperci z Gazety Wyborczej przygotowujący zestawienie, w którym zwyciężył Bank Pocztowy, poszukiwali na
Dlaczego moje ubezpieczenie jest aż tak drogie? Dlaczego sam musiałem naprawić samochód skoro posiadam polisę? Dlaczego muszę płacić więcej, jeżeli nie zdecyduję się na udział w szkodzie? Te i podobne pytania zadają sobi
Bank BGŻ zmienił system bankowości internetowej dla firm eBGŻ Firma. Celem wprowadzonych zmian było stworzenie bardziej przyjaznego, przejrzystego i nowoczesnego systemu transakcyjnego z nową wizualizacją graficzną.W efekcie m
Leasing samochodów w Polsce – okres spłaty od 4 do 6 lat i nie więcej niż 20% wkładu własnegoWedług analizy Oferteo.pl przedsiębiorcy zainteresowani leasingiem samochodów w 2021 roku częściej poszukiwali pojazdów uż
Zarząd spółki GEO, Mieszkanie i Dom Sp. z o.o. podjął decyzję o trwałym wstrzymaniu procedur zmierzających do możliwego połączenia ze spółką Gant Development S.A. Analizy będące I etapem procesu, w wyniku którego miał
Redakcja „Magazynu Ekspresu Reporterów” 24.01.2012 r. opublikowała poprzez odczytanie pełną treść sprostowania PKO Banku Polskiego w związku z reportażem „Pewne jak w banku” autorstwa Pawła Kaźmi
Ukochany, lecz wysłużony pojazd odmówił posłuszeństwa? A może z powodu powiększenia rodziny trzeba zamienić sportowy samochód na większy i bezpieczniejszy? Każda decyzja o zakupie nowego pojazdu to ogromne przeżycie, któr
Informacja prasowaWarszawa, 08.07.2019 r.262 upadłości firm do 31 maja br. Brak płynności finansowej eliminuje przedsiębiorców z rynkuTylko w maju 2019 roku upadłość ogłosiły 44 firmy – wynika z danych Monitora Sądoweg
Warszawa, 16 lutego 2018 r.Informacja prasowa Często firmy, które przetwarzają dotyczące nas informacje postrzegą przepisy o ochronie danych osobowych jako zło konieczne. Dostrzegając jedynie negatywne strony ustaw i traktują
Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUSBlisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38% �