Od pewnego czasu od centrów danych oczekuje się gwarancji dostępności usług podobnej jak w przypadku infrastruktury jednostek użyteczności publicznej. Natomiast pandemia skrystalizowała potrzebę zdefiniowania i wdrożenia ofic
Notowana na NewConnect Spółka Wind Mobile opublikowała wyniki za czwarty kwartał 2011. Zgodnie z zapowiedziami Zarządu w całym roku 2011 spółka wypracowała zysk netto na poziomie 2.3 miliona złotych, co st
W nowej kampanii reklamowej ING Bank Śląski promuje atrakcyjną ofertę pożyczki gotówkowej „Pakiet 5000 zł”. W spotach telewizyjnych bank pokazuje przewagę kredytu w ING nad pożyczką od rodziny czy znajomych.
Ubiegły rok był bardzo korzystny dla rynku nieruchomości komercyjnych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej – wartość transakcji osiągnęła poziom 10,5 mld euro. Obecny może być jeszcze lepszy. Polska jest liderem w regioni
Informacja prasowa Warszawa, 12.10.2017 r. Istniejąca od 2014 roku Państwowa Inspekcja Bezpieczeństwa Transportu Lądowego Ukrainy dopiero 20 czerwca br. otrzymała prawo do przeprowadzania kontroli na […]
Michał Kobosko, redaktor naczelny Bloomberg Businessweek Polska, otrzymał w czwartek Konfederatkę – Przyjaciel Pracodawcy 2011.Naczelny BBWP został nagrodzony za konsekwencję w pracy dziennikarskiej, umiejętność wsłuchi
Informacja prasowa Warszawa, 10 września 2021 r. Arena.pl S.A., notowany na NewConnect właściciel platformy zakupowej arena.pl ma umowę z Domem Maklerskim INC S.A. na przygotowanie […]
Katastrofa w Fukushimie, obniżka ratingu USA, zmiany na rynku kredytów hipotecznych, zmiana stawki podatku VAT czy ustawa deregulacyjna to, zdaniem analityków Bankier.pl, najważniejsze wydarzenia mijającego roku. Oto,
Poczta Polska uruchomiła pierwsze Pocztowe Strefy Finansowe czyli wydzielone, profesjonalne stanowiska do sprzedaży produktów finansowych. Dziś ruszyło 6 stref w krakowskich i poznańskich placówkach pocztowych. Do końca marca
Rainbow Tours oprócz sukcesywnej rozbudowy sieci sprzedaży w postaci salonów własnych nie zapomina i stale poprawia wyniki sprzedażowe i jakościowe swojego call center. W okresie od stycznia do października teg