Informacja prasowa Warszawa, 28.11.2017 r. 30 listopada br. wystartuje Krajowy Rejestr Elektroniczny Przedsiębiorców Transportu Drogowego (KREPTD). Tym samym, Polska po kilku latach opóźnienia, dołącza do pozostałych państw U
ING Bank Śląski po raz czwarty został wyróżniony przez Corporate Research Foundation międzynarodowym znakiem Top Employers, przyznawanym firmom prowadzącym najlepszą politykę personalną. Bank zajął pierwsze miejsce w rankin
Zerowy PIT dla młodychAneta Socha-Jaworska, ekspert kadrowo-podatkowy w firmie inFakt, oferującej nowoczesne rozwiązania księgoweZerowy PIT dla młodych to nowy pomysł, który według zapowiedzi ma obowiązywać od 1 sierpnia 20
Komunikat prasowy Kraków, 29 września 2020r.MedApp nawiązał współpracę z Akademią Górniczo-Hutniczą im. Stanisława Staszica w KrakowieMedApp S.A. polska spółka technologiczno-medyczna specjalizując
mBank odsłania kolejne elementy projektu bankowości elektronicznej 3.0. Na zakończonej właśnie konferencji Finovate w Londynie, zespół banku otrzymał wyróżnienie „Best of Show”, przyznawane najbardziej innowacyjnym projek
Informacja prasowaWarszawa, 23.03.2021 r.„hop&shop” – rabaty wskakują same dla klientów 12 tysięcy małych sklepówNowy program lojalnościowy w aplikacji mobilnej dla handlu tradycyjnegoRuszył nowy ogólnopolski pro
Warszawa, 20 czerwca 2018 Informacja prasowaNa zagraniczny wyjazd najbezpieczniej zabrać gotówkę i karty płatnicze. Ze względów bezpieczeństwa najlepiej umieścić je w hotelowym sejfie lub depozycie. Jednak przede wszystkim,
Czy Tarcza 7.0 osłoni przed falą bankructw?Przedsiębiorcy z kolejnych branży mogą od 1 lutego składać wnioski o pomoc w ramach Tarczy 7.0 i uzyskać od państwa m.in. świadczenie postojowe, mikropożyczkę czy zwolnienie z ZUS
Warszawa, 28 sierpnia 2017INFORMACJA PRASOWAZły stan techniczny najczęstszą przyczyną wymiany samochodów firmowych w sektorze MŚP. W ponad połowie z niemal 2 milionów polskich przedsiębiorstw z sektora MŚP samochody służ
15-11-2017 | 11:25 | WarszawaW pojęciach smart data, data mining, Business Intelligence zawierają się przyzwyczajenia, upodobania i potrzeby konsumenckie – dane nas wszystkich. Od ich umiejętnego wykorzystania zależy, czy stani