5 lutego 2013 r. Rada Nadzorcza Banku BPS S.A. powołała dr Krzysztofa Kokota do Zarządu Banku obecnej kadencji i odwołała Aleksandra Trojanowicza ze stanowiska Wiceprezesa Banku. Od 15 lutego br. dr Krzysztof Kokot obejmie stanowi
Warszawa, 20 czerwca 2018 Informacja prasowaNa zagraniczny wyjazd najbezpieczniej zabrać gotówkę i karty płatnicze. Ze względów bezpieczeństwa najlepiej umieścić je w hotelowym sejfie lub depozycie. Jednak przede wszystkim,
Informacja prasowaWarszawa, 23.03.2021 r.„hop&shop” – rabaty wskakują same dla klientów 12 tysięcy małych sklepówNowy program lojalnościowy w aplikacji mobilnej dla handlu tradycyjnegoRuszył nowy ogólnopolski pro
Warszawa, 6 października 2017 r.Brak płynności finansowej jest jednym z największych problemów, z którym spotykają się firmy z sektora MŚP. Każdy przedsiębiorca tworzy własny łańcuch zobowiązań, budują go należności
Kredyt na bieżącą działalność, nie na inwestycje. Na co pożyczają polskie firmy?Polskie przedsiębiorstwa zadłużają się najczęściej na kwotę do 50 000 zł na 5 lat. Kredytów szukają zwykle osoby fizyczne prowadzące d
mBank odsłania kolejne elementy projektu bankowości elektronicznej 3.0. Na zakończonej właśnie konferencji Finovate w Londynie, zespół banku otrzymał wyróżnienie „Best of Show”, przyznawane najbardziej innowacyjnym projek
Data publikacji: 2016-07-04, 06:55Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rośnie skala zagrożenia chemicznego. Świadomość Polaków jest jednak wciąż niewielkaKategoria: BIZNES, , bezpieczeństwo, produkty chemiczne, zagrożeni
Dzisiaj ING Bank Śląski S.A. podpisał z holenderskim ING Lease Holding NV umowę nabycia wszystkich akcji ING ABL Polska S.A., która jest właścicielem spółek ING Lease Polska oraz ING Commercial Finance Polska. Dzi�
Informacja prasowa Warszawa, 17 luty 2021 r. Prezes Movie Games Mobile obejmie do 300 tys. akcji Infoscanu z nowej emisjiFirma telemedyczna Infoscan S.A. oraz Kamil Gaworecki, Prezes Zarządu Movie Games Mob
Rainbow Tours oprócz sukcesywnej rozbudowy sieci sprzedaży w postaci salonów własnych nie zapomina i stale poprawia wyniki sprzedażowe i jakościowe swojego call center. W okresie od stycznia do października teg