Warszawa, 26 kwietnia 2018 r.Zachowanie ciągłości w przepływie należności jest dużym wyzwaniem dla firm ze wszystkich obszarów bez względu na ich rozmiar czy staż na rynku. Prowadzący interes często spotykają się z dług
Od 1 stycznia Urząd Skarbowy nie przyjmie PIT, CIT i VAT na dotychczasowe rachunki Od nowego roku wpłaty do Urzędu Skarbowego będą dokonywane na nowe mikrorachunki podatkowe. Będzie to dotyczyło nie tylko osób prowadzących dz
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie
Wypadki, kradzieże i awarie to miliardowe straty dla firm –ograniczyć je mogą inteligentne systemy wideoWarszawa, 8 stycznia 2019 – W latach 2015–2017 w co trzeciej firmie doszło do wypadku w pracy . W pierwszym półroczu
Do nowych biurowców Olivia Business Centre, przy ul. Grunwaldzkiej w Gdańsku mogą się wprowadzać najemcy. Inwestor dostał pozwolenie na użytkowanie budynków Olivia Point i Olivia Tower.Tym samym do trzech (siedem docelowo) wzr
KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 22.07.2019PRZEDSIĘBIORCO, OD STYCZNIA 2020 ROKU ZAPŁACISZ WYŻSZĄ SKŁADKĘ ZUS!W czerwcu br. rząd przedstawił prognozy makroekonomiczne zawarte w założeniach projektu budżetu państwa na kolejny r
Coraz więcej osób jest zainteresowanych rozliczaniem się z fiskusem przez internet. Co drugi klient ING planuje złożyć zeznanie drogą elektroniczną w przyszłym roku – wynika z ankiety banku.Przybywa osób ro
Kulczyk Oil Ventures osiągnęła kolejny sukces produkcyjny na Ukrainie. Dzięki uruchomieniu komercyjnego wydobycia z odwiertu Makiejewskoje-20, Spółka uzyskała rekordowo wysoki poziom produkcji, która na początku listopada wyno
23 listopada, o godz. 18 fachowcy zafascynowani możliwościami sieci będą dyskutować, jak mądrze, profesjonalnie i sprytnie zrobić biznes w Internecie. 15 spotkanie XRAII zorganizowane zostało tradycyjnie w Grand Hotelu w Rzeszo
ING Bank Śląski został po raz trzeci wyróżniony przez konsumentów „Godłem Jakości Obsługi”. W rankingu Jakość Obsługi Klientów 2012 ING Bank Śląski zajął trzecie miejsce w kategorii banki oraz znalazł się na liś