Z początkiem lipca tego roku do zespołu Samsung Electronics Polska dołączył Marek Rawicki, który objął stanowisko Marketing Unit Managera i będzie odpowiadał za komunikację marketingową i sprzedażową urządzeń mobilnych,
Agora w ramach podjętej z firmą Admeld współpracy będzie oferować reklamodawcom możliwość automatycznego zakupu powierzchni reklamowej m.in. podczas przetargów odbywających się w czasie rzeczywistym (Real Time B
Warszawa, 20 stycznia 2021r.Mennica Skarbowa uruchamia nową usługę – depozyt w skrytkach w jednym z największychi najlepiej strzeżonych skarbców w PolsceDla spółki to nowe źródło dochodów i możliwość poszerzen
Warszawa, 20 czerwca 2018 Informacja prasowaNa zagraniczny wyjazd najbezpieczniej zabrać gotówkę i karty płatnicze. Ze względów bezpieczeństwa najlepiej umieścić je w hotelowym sejfie lub depozycie. Jednak przede wszystkim,
Informacja prasowa – PolitanPaździernik 2017Biznesowy savoir-vivre podczas rozmowy kwalifikacyjnej –sztuka dla każdego z nasNiezależnie od zajmowanego stanowiska i branży, w której pracujemy, biznesowa sytuacja, jaką
mBank rozwija sprzedaż produktów przez internet, wprowadzając gwarantowane limity kredytowe dla klientów firmowych, z których można skorzystać on-line w 15 minut, bez podpisywania i przedstawiania dodatkowych d
Informacja prasowa, Kwiecień 2018Jak sztuczna inteligencja może zmienić naszą rzeczywistość?– Znamy zwycięzców globalnego konkursu online, organizowanego przez NVIDIA i ChallengeRocket.com.Wyzwanie NVIDIA® Jetson™ Devel
BRE Bank obsługuje obecnie ponad 3000 klientów międzynarodowych, z czego połowa to firmy z Niemiec. Odpowiadając na ich zapotrzebowanie bank uruchomił w ramach usług rynków finansowych German Desk – czyli profesjonalną obsł
Przeciętne zatrudnienie w sektorze przedsiębiorstw wzrosło w kwietniu 2012 roku jedynie o 0,3 proc. w ujęciu rocznym wobec 0,5 proc. w poprzednim miesiącu i konsensusu na tym samym poziomie. – W ujęciu miesięcznym zatrudni
Rainbow Tours oprócz sukcesywnej rozbudowy sieci sprzedaży w postaci salonów własnych nie zapomina i stale poprawia wyniki sprzedażowe i jakościowe swojego call center. W okresie od stycznia do października teg