Skończyła się zima a wraz z nią z oferty Amber Gold znika „Pożyczka na zimę”.Dla wszystkich, którzy chcą zrealizować swoje marzenia i potrzebują gotówki, Amber Gold proponuje Pożyczkę Na Co Chcesz.
Kryzys dotknął 70% firm. Jak przedsiębiorcy radzą sobie po wielu miesiącach pandemii? Raport Oferteo.pl70% firm w Polsce odczuwa już straty związane z pandemią. Do końca października większości z nich udawało się unikną
W pierwszej połowie 2013 roku należy spodziewać się recesji oraz istotnego obniżenia inflacji w Polsce. Przy zatrzymaniu inwestycji infrastrukturalnych, gospodarce nie będzie dodatkowo pomagać ograniczenie prywatnych wydatków
W czerwcu Rada Polityki Pieniężnej pozostawiła stopy procentowe na dotychczasowym poziomie. W najbliższych miesiącach nie należy spodziewać się zmian w polityce monetarnej. Będziemy natomiast obserwować dalsze zmniejszenie dy
Europejskie zegarki, jak co roku, cofnęliśmy o godzinę tydzień przed analogiczną zmianą czasu w USA. Niestety tak łatwo i szybko, jak wskazówki w zegarkach, nie da się cofnąć europejskich problemów, które wraz z napływe
Warszawa, 14 grudnia 2017 r.Porównanie Europy, Azji i Ameryki PółnocnejZ problemem niezapłaconej faktury przynajmniej raz w miesiącu styka się ponad połowa firm badanych w 14. fali badania Bibby MSP Index. Blisko dla co czwart
Katastrofa w Fukushimie, obniżka ratingu USA, zmiany na rynku kredytów hipotecznych, zmiana stawki podatku VAT czy ustawa deregulacyjna to, zdaniem analityków Bankier.pl, najważniejsze wydarzenia mijającego roku. Oto,
Warszawa, 31 lipca 2018 r. Trwa akcja ‘Back to school’ z PayU i AliExpress. Zamów wyprawkę szkolną już dziś, a zapłacisz o kilkadziesiąt złotych mnieji otrzymasz rabat na zakupyW ubiegłym roku rodzice wydali na wyprawk�
Ponad 10 proc., tyle w 2011 roku wyniosła stopa zwrotu z inwestycji w złoto, to więcej o 2 p. p. niż w przypadku ropy i ponad dwa razy tyle, ile zarobili w tym czasie klienci, którzy kupili bony skarbowe. Teraz …
ING Bank Śląski został po raz trzeci wyróżniony przez konsumentów „Godłem Jakości Obsługi”. W rankingu Jakość Obsługi Klientów 2012 ING Bank Śląski zajął trzecie miejsce w kategorii banki oraz znalazł się na liś