ING Bank Śląski oferuje klientom dwa nowe produkty strukturyzowane – Inwestycyjne Lokaty Terminowe „Pewny Procent 2” i „Lokomotywy Europy 2”. Subskrypcje obu lokat potrwają do 6 lutego br. – Inwestycyjna Lokata
Polska w UE jest już od jakiegoś czasu, tymczasem nadal napływa mniej niż jest to przewidziane, wniosków potrzebnych do dopłat. Każdego roku powstają nowe programy, które dają szanse przedsiębiorcom, ale w dużej mierze urz�
Grupa WARTA zebrała ponad 2,5 mld zł składki przypisanej brutto: 1,3 mld zł spółka majątkowa i 1,2 mld zł towarzystwo życiowe. Ponad 12% wzrostu w ubezpieczeniach majątkowych oznacza, że spółka kontynuuje trend wzrostowy o
Warszawa, 16 lutego 2018 r.Informacja prasowa Często firmy, które przetwarzają dotyczące nas informacje postrzegą przepisy o ochronie danych osobowych jako zło konieczne. Dostrzegając jedynie negatywne strony ustaw i traktują
Informacja prasowa Radzyń Podlaski, 7 stycznia 2020 r. Plantwear, producent drewnianych akcesoriów lifestylowych, zaktualizował prognozę wyników na 2019 r. w oparciu o dane sprzedażowe za IV kwartał. Zgodnie z szacunkami przych
PKO Bank Polski wyemitował kolejną transzę 3-miesięcznych obligacji dyskontowych na kwotę 700 mln złotych, w ramach otwartego w czerwcu tego roku programu emisji obligacji własnych na rynku krajowym.Emisja miała charakter niep
W sierpniu roczny wskaźnik inflacji obniżył się do 3,8 proc. z 4,0 proc. Spadek inflacji był zgodny z oczekiwaniami analityków.– Podobnie jak przed miesiącem zasadniczym powodem obniżenia się wskaźnika były niższe ce
Rainbow Tours oprócz sukcesywnej rozbudowy sieci sprzedaży w postaci salonów własnych nie zapomina i stale poprawia wyniki sprzedażowe i jakościowe swojego call center. W okresie od stycznia do października teg
Warszawa, 6 października 2017 r.Brak płynności finansowej jest jednym z największych problemów, z którym spotykają się firmy z sektora MŚP. Każdy przedsiębiorca tworzy własny łańcuch zobowiązań, budują go należności
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie