Coraz więcej osób jest zainteresowanych rozliczaniem się z fiskusem przez internet. Co drugi klient ING planuje złożyć zeznanie drogą elektroniczną w przyszłym roku – wynika z ankiety banku.Przybywa osób ro
Warszawa, 18.07.2018 r.Informacja prasowa Karty stałego klienta a bezpieczeństwo danych osobowychCzy zdajemy sobie sprawę z tego, jaki jest prawdziwy cel wydawanych w sklepach „kart stałego klienta”? Oczywiście jednym z gł
Obok postkryzysowych zmian regulacyjnych i konsekwencji spodziewanego spowolnienia gospodarczego w dyskusji na temat perspektyw sektora bankowego coraz częściej pojawiają się ostrzeżenia dotyczące ryzyk dla stabilności systemu f
Warszawa, 20 października 2017 r.Informacja prasowa Wydawać by się mogło, że ustawienie monitora lub miejsca przechowywania dokumentów, nie ma dużego wpływu na funkcjonowanie firmy. A jednak służbowe biurko jest wyjątkowym
Klienci mBanku, którzy za niezrealizowane zakupy zapłacili kartą, mogą liczyć na zwrot pieniędzy. Takie rozwiązanie może być pomocne na przykład w sytuacji bankructwa biura podróży. Transakcje realizowane karta
Będą opóźnienia w zwrocie nadpłaconego podatku. Wciąż nie ma możliwości rozliczania PIT-36 przez internetPrzedsiębiorcy, którzy planują rozliczenie z fiskusem za 2020 rok drogą elektroniczną, mogliby otrzymać zwrot nadp
Warszawa, 15 lutego 2021 r.Do 150 tys. złotych kredytu gotówkowego w Ikano BankuPo trzech miesiącach od wprowadzania oferty kredytu gotówkowego Ikano Bank zwiększa limit – ze 100 tys. do 150 tys. złotych. Kredyt jest dost
OC BRE Ubezpieczenia jest drugim – zaraz po PZU S.A. – najczęściej wybieranym ubezpieczeniem przez czytelników portalu Bankier.pl. Spośród ponad 20 uczestników rynku ubezpieczeń komunikacyjnych, BRE Ubezpieczenia wyb
Zarząd spółki GEO, Mieszkanie i Dom Sp. z o.o. podjął decyzję o trwałym wstrzymaniu procedur zmierzających do możliwego połączenia ze spółką Gant Development S.A. Analizy będące I etapem procesu, w wyniku którego miał
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie