Warszawa, 15 stycznia 2018 r.Informacja prasowa Zmiany w prawie – sprawdź, co zmieni się w tym roku– ustawy istotne z punktu widzenia obywateli Prawodawca chcąc jak najlepiej przygotować się do obowiązywania RODO przy
Bony do sklepu empik.com, czytniki e-booków i iPad2 – to nagrody, które można wygrać, wykazując się wiedzą o Polsce i świecie. Na profilu PKO Banku Polskiego na Facebooku wystartował konkurs dla uczniów szkół ponadgimnaz
Firma Sage sp. z o.o. rozpoczęła wdrożenie oprogramowania Sage ERP X3 u polskiego dostawcy najwyższej jakości materiału szkółkarskiego, w tym drzewek i krzewów: firmie Fructoplant.Wdrożenie rozwiązania Sage ERP X3 potrwa o
Informacja prasowa Kościan, 15 kwietnia 2020 r.Grupa CDRL podsumowuje 2020 rokGrupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik w 2020 roku odnotowała stratę w wysokości 41,7 mln
FBI zatrzymało hakerów, którzy wyłudzili 30 milionów dolarów na fałszywych reklamachKraków, 29 listopada 2018 r. – FBI zatrzymało hakerów, którzy manipulowali ruchem sieciowym, aby generować zyski z reklam w internecie.
Bank BGŻ zmienił system bankowości internetowej dla firm eBGŻ Firma. Celem wprowadzonych zmian było stworzenie bardziej przyjaznego, przejrzystego i nowoczesnego systemu transakcyjnego z nową wizualizacją graficzną.W efekcie m
– Zgodnie z naszymi przewidywaniami przeciętne zatrudnienie w sektorze przedsiębiorstw wzrosło w styczniu 2012 roku o 0,9 proc. w ujęciu rocznym i tyle samo w ujęciu miesięcznym, po 2,3 proc. wzroście w poprzednim mi
Informacja prasowa Kościan, 18 lutego 2021 r.Coccodrillo poszerza dostępność swoich produktów w Internecie CDRL, właściciel marki Coccodrillo nieustannie pracuje nad umocnieniem sprzedaży w Internecie. W tym celu spółka wdr
Sektor ICT odpowiada za 1,4% światowej emisji dwutlenku węgla, ale ma możliwość 15% redukcji w innych sektorach, takich jak energetyka, przemysł czy transport. Jeśli sieć 5G zostanie wdrożona w taki sam sposób, jak poprzednie
ING Bank Śląski został po raz trzeci wyróżniony przez konsumentów „Godłem Jakości Obsługi”. W rankingu Jakość Obsługi Klientów 2012 ING Bank Śląski zajął trzecie miejsce w kategorii banki oraz znalazł się na liś