Deficyt na rachunku obrotów bieżących – tak jak negatywnie zaskakiwał w poprzednich miesiącach – przyniósł równie nieoczekiwaną pozytywną niespodziankę w marcu. Rachunek bieżący zamknął się
Informacja prasowaKościan, 10maja 2021r.Coccodrillo otworzyło salonstacjonarny w jednym z największych centrów handlowych w MoskwieCDRL, właściciel marki Coccodrillo poszerza dostępność swoich produktów w Rosji. Salonmarki
Data publikacji: 2018-03-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ESA 2018: sześć nominacji dla BluerankKategoria: BIZNES, FirmaBluerank otrzymał aż sześć nominacji w prestiżowym konkursie branży digital – European Search
Diament Forbesa 2021 dla BostikPrzyznawane rokrocznie Diamenty Forbesa to nagroda, która docenia przedsiębiorstwa wyznaczające trendy. W tym roku – już po raz 13 – ogłoszono listę firm, które należą do grona najdynamiczni
Netia zawarła z Agencją Rynku Rolnego kontrakt na uruchomienie i utrzymanie sieci transmisji danych pomiędzy centralą klienta i jego kilkunastoma oddziałami. Umowa podpisana została na trzy lata. To już kolejny tego typu sukces
Informacja prasowaWarszawa, 23.03.2021 r.„hop&shop” – rabaty wskakują same dla klientów 12 tysięcy małych sklepówNowy program lojalnościowy w aplikacji mobilnej dla handlu tradycyjnegoRuszył nowy ogólnopolski pro
Osoby zaciągające obecnie kredyty hipoteczne mają niełatwe zadanie. Przede wszystkim chcą uzyskać jak najtańszy kredyt. Jednak ostatecznie o wyborze określonej oferty nierzadko decyduje nie koszt lecz możliwa do uzyskania kwot
Ukochany, lecz wysłużony pojazd odmówił posłuszeństwa? A może z powodu powiększenia rodziny trzeba zamienić sportowy samochód na większy i bezpieczniejszy? Każda decyzja o zakupie nowego pojazdu to ogromne przeżycie, któr
Do nowych biurowców Olivia Business Centre, przy ul. Grunwaldzkiej w Gdańsku mogą się wprowadzać najemcy. Inwestor dostał pozwolenie na użytkowanie budynków Olivia Point i Olivia Tower.Tym samym do trzech (siedem docelowo) wzr
Profesjonalizm, uprzejmość i zaangażowanie pracowników Call Center, a dodatkowo najkrótszy czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Te czynniki przesądziły o kolejnym zwycięstwie PKO Banku Polskiego w badaniu telefonicz