Pierwszy etap rebrandingu zakończony

Spółka LOT Catering dynamicznie się rozwija
Pierwszy etap rebrandingu zakończony

LOT Catering – lider cateringu lotniczego w Polsce, konsekwentnie realizuje przyjętą strategię rozwoju. Spółka poszerzyła zakres swoich usług o nowe marki: Vivanta, Tomatillo i Biscuiterie. W ramach pierwszego etapu procesu rebrandingu zostało zmienione logo korporacyjne, a także identyfikacja wizualna biura oraz floty.

Wychodząc naprzeciw rosnącym oczekiwaniom rynku, Spółka rozpoczęła ekspansję na rynku naziemnym. Pod marką LOT Catering firma oferuje szeroki zakres świadczeń cateringowych, organizując przyjęcia i imprezy okolicznościowe dla firm oraz Klientów indywidualnych.

Spółka z powodzeniem dywersyfikuje swoje źródła przychodów. Na rynku dostępne są już trzy nowe marki LOT Catering. Jedną z nich jest Vivanta – oferująca pełną gamę dań gotowych. W ramach trwającego procesu rebrandingu zmieni się nie tylko design opakowań, planowane jest również poszerzenie oferty produktowej o nowe, sezonowe dania. Kolejna marka to Tomatillo, dla której nowa strategia zakłada m. in. rozbudowę sieci restauracji o kolejne lokalizacje. Dotychczasowa zmiana logotypu, z LOT Catering na Tomatillo, zaowocowała nowoczesnym wystrojem wnętrz oraz nowym menu, wychodzącym naprzeciw oczekiwaniom klientów. Obie marki: Vivanta i Tomatillo korzystają z bogatej tradycji i doświadczenia LOT Catering. Z kolei Biscuiterie oferuje ponad 30 rodzajów muffinów zarówno słodkich, jak i wytrawnych, będących nowością na polskim rynku, oraz wiele innych wyrobów cukierniczych. Spółka zamierza otwierać nowe punkty handlowe, m. in. w tych miastach, w których LOT Catering ma swoje oddziały, tj.: Kraków, Poznań i Gdańsk.

Trwający proces rebrandingu to jeden z elementów przyjętej strategii. W pierwszym jego etapie dokonano rewitalizacji logotypu korporacyjnego LOT Catering. W oparciu o nowy znak graficzny dokonano zmiany wizualizacji biura oraz floty. Za fazę kreacyjną trwającego procesu zmiany wizerunku odpowiedzialny jest dział marketingu Spółki. Przeprowadzenie pełnego procesu rebrandingu zaplanowane jest na koniec 2011 roku.

LOT Catering nie zamierza rezygnować z głównego segmentu swojej działalności, jakim jest catering lotniczy. Na chwilę obecną Spółka przygotowuje różnorodne posiłki dla 46 linii lotniczych, takich jak PLL LOT, British Airways, Lufthansa, Swiss Air i Air France. Trwają również rozmowy w celu nawiązania współpracy z nowymi przewoźnikami. W planach jest dodanie nowych pozycji do menu, jak również sezonowej oferty.

Wprowadzone zmiany wpływają na wysoką dynamikę wyników finansowych LOT Catering. W zeszłym roku Spółka osiągnęła przychody ze sprzedaży netto w wysokości 93 641 tys. złotych wobec 90 378 tys. zł w analogicznym okresie roku poprzedniego. Zysk z działalności operacyjnej wyniósł 2 239 tys. zł. Dla porównania, rok wcześniej Spółka zanotowała stratę na poziomie 2 031 tys zł. Z kolei zysk netto został wypracowany na poziomie 2 213 tys. zł wobec straty poniesionej w roku ubiegłym (- 2 559 tys. zł). Zarząd planuje utrzymanie wysokiej dynamiki wzrostu przychodów oraz zysku w kolejnych latach.

Z: http://www.pressoffice.pl/finanse,t631628991?more=624421887

Authors

Related posts

Top